با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی

آ

  • آبادیان، علی تأثیر بازی‌های رایانه‌ای و بازی‌های حرکتی بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 39-49]

  • آذرنیا، اکرم اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر واقعیت مجازی بر بهبود تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 8، شماره 30، 1401]

  • آقایوسفی، علیرضا اثربخشی درمان شناختی بر تعارض سبک برتر یادگیری دیداری و سبک پردازش اطلاعات مغزی در دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی شناختی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 89-96]

ا

  • استادزاده، زیبا اثربخشی درمان شناختی بر تعارض سبک برتر یادگیری دیداری و سبک پردازش اطلاعات مغزی در دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی شناختی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 89-96]

  • اسدی، جوانشیر مقایسه اثربخشی نوروفیدبک و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سازگاری اجتماعی، سازگاری هیجانی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 33-48]

  • اسدی، سالار تاثیر بازی های توجهی در تحکیم حافظه حرکتی و کنترل مهاری کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 51-67]

  • اسکندری، محبوبه مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی و تن‌آرامی بر کارکردهای اجرایی در افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس (ام ‌اس) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 83-92]

  • اسماعیلی، لیدا اثربخشی تحریک مستقیم فراجمجه ای مغز(tDCS) بر شدت نشانگان افسردگی در بهبودیافتگان کووید-19 [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 49-58]

  • اعتمادی فر، مسعود اثربخشی توانبخشی شناختی با استفاده از نرم افزارکاپیتان لاگ بر کارکردهای اجرایی در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 73-82]

  • افتخار، طاهره چرخه های جنسی زنان و کارکردهای اجرایی و بازشناسی هیجانی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 73-87]

  • افروز، غلامعلی اثربخشی توانبخشی شناختی و بازی درمانی بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای تومور مغزی [دوره 8، شماره 31، 1401]

  • الماسی، مجید مقایسه اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه‌ای و تحریک مغناطیسی فرا جمجمه‌ای مکرر بر حافظه کاری، تکانشگری و رفتارهای آسیب به خود در افراد مبتلا به شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 9-24]

  • امینی ماسوله، میلاد مقایسه ی اثربخشی پروتکل توانبخشی شناختی مبتنی بر تکالیف رایانه ای با و بدون تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه ای (tDCS) در بهبود حافظه ی فعال بیماران دچار سکته ی مغزی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 41-53]

  • اورکی، محمد مقایسه مولفه N170 در شناسایی هیجان چهره در بزرگسالان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی/ نقص توجه (ADHD) و بزرگسالان بدون اختلال بیش‌فعالی/ نقص توجه (ADHD) با استفاده از روش ثبت پتانسیل‌های وابسته به رخداد (ERP) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 9-20]

  • اورکی، محمد تاثیر بازی های توجهی در تحکیم حافظه حرکتی و کنترل مهاری کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 51-67]

ب

  • باقرزاده، فضل الله تاثیر مداخله ذهن آگاهی بر استرس ادراک شده و سطوح ایمنوگلوبین A درکشتی گیران نخبه طی دوره رقابت [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 25-34]

  • بیگدلی، ایمان الله اثر عینیت و هیجان در پردازش معنایی واژگان با استفاده از روش پتانسیل های وابسته به رویداد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 9-20]

پ

  • پیرمحمدی، منیره مقایسه سبک تسلط ربع های مغزی و سبک های پردازش اطلاعات در دانش آموزان تیزهوش و عادی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 21-28]

  • پورآذر، مرتضی تأثیر بازی‌های رایانه‌ای و بازی‌های حرکتی بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 39-49]

ت

  • تکبیری اسکویی، تینا مقایسه رنگ قرمز و آبی در فرکانس‌های مغزی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 65-72]

ج

  • جزینی، فریبا اثر ‏تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای (‏tDCS‏) قشر بینایی بر اکتساب و ماندگاری عملکرد حرکتی و حافظه کاری کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 59-72]

  • جهاندار، مریم چرخه های جنسی زنان و کارکردهای اجرایی و بازشناسی هیجانی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 73-87]

  • جهانگیری، زهرا اثر القاء عاطفه مثبت و منفی بر ناقرینگی پیشانی و خلفی امواج آلفا مغز در افراد با سیستم های مغزی رفتاری بالا و پایین [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 90-20]

  • جوکار، فاطمه ثأثیر تمرین عصبی- روانی دلاکاتو بر تبحرحرکتی دانش‌آموزان فلج مغزی اسپاستیک [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 29-36]

چ

  • چلبیانلو، غلامرضا مقایسه ی اثربخشی پروتکل توانبخشی شناختی مبتنی بر تکالیف رایانه ای با و بدون تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه ای (tDCS) در بهبود حافظه ی فعال بیماران دچار سکته ی مغزی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 41-53]

  • چهارده چریک، مجید ثأثیر تمرین عصبی- روانی دلاکاتو بر تبحرحرکتی دانش‌آموزان فلج مغزی اسپاستیک [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 29-36]

ح

  • حاتمی نژاد، محمد مقایسه اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه‌ای و تحریک مغناطیسی فرا جمجمه‌ای مکرر بر حافظه کاری، تکانشگری و رفتارهای آسیب به خود در افراد مبتلا به شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 9-24]

  • حیدری، حسن اثربخشی درمان شناختی بر تعارض سبک برتر یادگیری دیداری و سبک پردازش اطلاعات مغزی در دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی شناختی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 89-96]

  • حسنی، جعفر بررسی ناقرینگی الکتروآنسفالوگرافی لوب پیشانی بر اساس ابعاد برونگرایی و نورزگرایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 35-45]

د

  • داودی، حسین اثربخشی درمان شناختی بر تعارض سبک برتر یادگیری دیداری و سبک پردازش اطلاعات مغزی در دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی شناختی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 89-96]

  • دهقان، مسعود اختلال گفتمان در سالمندان مبتلا به آلزایمر : رویکرد عصب شناسی زبان [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 21-39]

ر

  • رجائی، علی رضا کارکردهای نوروپسیکولوژیک بیماران بهبودیافته از کووید-19 ، مقایسه با جمعیت سالم [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 37-49]

  • رحیمی، چنگیز اثر القاء عاطفه مثبت و منفی بر ناقرینگی پیشانی و خلفی امواج آلفا مغز در افراد با سیستم های مغزی رفتاری بالا و پایین [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 90-20]

  • رحمانیان، مهدیه بررسی ناقرینگی الکتروآنسفالوگرافی لوب پیشانی بر اساس ابعاد برونگرایی و نورزگرایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 35-45]

  • رضایی، سعید مقایسه سبک تسلط ربع های مغزی و سبک های پردازش اطلاعات در دانش آموزان تیزهوش و عادی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 21-28]

  • رضایی، مونا تأثیر بازی‌های رایانه‌ای و بازی‌های حرکتی بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 39-49]

  • رضایی دهنوی، صدیقه اثربخشی توانبخشی شناختی با استفاده از نرم افزارکاپیتان لاگ بر کارکردهای اجرایی در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 73-82]

  • رفیعی پور، امین مقایسه مولفه N170 در شناسایی هیجان چهره در بزرگسالان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی/ نقص توجه (ADHD) و بزرگسالان بدون اختلال بیش‌فعالی/ نقص توجه (ADHD) با استفاده از روش ثبت پتانسیل‌های وابسته به رخداد (ERP) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 9-20]

  • رمضانپور، علیرضا اثربخشی تحریک مستقیم فراجمجه ای مغز(tDCS) بر شدت نشانگان افسردگی در بهبودیافتگان کووید-19 [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 49-58]

  • رئیسیان زاده، فاطمه مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی و تن‌آرامی بر کارکردهای اجرایی در افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس (ام ‌اس) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 83-92]

ز

  • زارع، حسین چرخه های جنسی زنان و کارکردهای اجرایی و بازشناسی هیجانی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 73-87]

  • زمانی، مریم بررسی ناقرینگی الکتروآنسفالوگرافی لوب پیشانی بر اساس ابعاد برونگرایی و نورزگرایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 35-45]

س

  • سرانو روسا، میگوئل آنجل تاثیر مداخله ذهن آگاهی بر استرس ادراک شده و سطوح ایمنوگلوبین A درکشتی گیران نخبه طی دوره رقابت [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 25-34]

ش

  • شیخ، محمود اثر ‏تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای (‏tDCS‏) قشر بینایی بر اکتساب و ماندگاری عملکرد حرکتی و حافظه کاری کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 59-72]

  • شریفی، علی اکبر هنجاریابی آزمون جستجوی دیداری کودکان [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 55-64]

  • شیرین، فاطمه ارتقای کارکردهای اجرایی در کودکان پیش‌دبستانی؛ ساخت و روایی‌یابی یک برنامه مبتنی بر داربست مادری [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 51-63]

  • شعبانی، جعفر مقایسه اثربخشی نوروفیدبک و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سازگاری اجتماعی، سازگاری هیجانی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 33-48]

  • شهابی، روح الله ارتقای کارکردهای اجرایی در کودکان پیش‌دبستانی؛ ساخت و روایی‌یابی یک برنامه مبتنی بر داربست مادری [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 51-63]

ص

  • صدری دمیرچی، اسماعیل مقایسه اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه‌ای و تحریک مغناطیسی فرا جمجمه‌ای مکرر بر حافظه کاری، تکانشگری و رفتارهای آسیب به خود در افراد مبتلا به شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 9-24]

ع

  • عابدی، احمد بهبود مهارت های عصب روان شناختی دانش آموزان دارای اختلال در بیان نوشتاری با استفاده از برنامه راهنمای جمله فلپس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 21-32]

  • عبدی، رضا مقایسه ی اثربخشی پروتکل توانبخشی شناختی مبتنی بر تکالیف رایانه ای با و بدون تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه ای (tDCS) در بهبود حافظه ی فعال بیماران دچار سکته ی مغزی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 41-53]

  • علیپور، احمد مقایسه مولفه N170 در شناسایی هیجان چهره در بزرگسالان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی/ نقص توجه (ADHD) و بزرگسالان بدون اختلال بیش‌فعالی/ نقص توجه (ADHD) با استفاده از روش ثبت پتانسیل‌های وابسته به رخداد (ERP) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 9-20]

  • علیپور، احمد اثربخشی توانبخشی شناختی و بازی درمانی بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای تومور مغزی [دوره 8، شماره 31، 1401]

  • علیزاده فرد، سوسن چرخه های جنسی زنان و کارکردهای اجرایی و بازشناسی هیجانی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 73-87]

غ

  • غرایاق زندی، حسن تاثیر مداخله ذهن آگاهی بر استرس ادراک شده و سطوح ایمنوگلوبین A درکشتی گیران نخبه طی دوره رقابت [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 25-34]

  • غفاری خلیق، حدیث مقایسه مولفه N170 در شناسایی هیجان چهره در بزرگسالان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی/ نقص توجه (ADHD) و بزرگسالان بدون اختلال بیش‌فعالی/ نقص توجه (ADHD) با استفاده از روش ثبت پتانسیل‌های وابسته به رخداد (ERP) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 9-20]

  • غنائی چمن آباد، علی اثر عینیت و هیجان در پردازش معنایی واژگان با استفاده از روش پتانسیل های وابسته به رویداد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 9-20]

ف

  • فرامرزی، سالار بهبود مهارت های عصب روان شناختی دانش آموزان دارای اختلال در بیان نوشتاری با استفاده از برنامه راهنمای جمله فلپس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 21-32]

  • فرشام، آیدا اثربخشی توانبخشی شناختی و بازی درمانی بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای تومور مغزی [دوره 8، شماره 31، 1401]

ق

  • قاسم زاده، سوگند اثربخشی توانبخشی شناختی و بازی درمانی بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای تومور مغزی [دوره 8، شماره 31، 1401]

  • قشونی، مجید اثر عینیت و هیجان در پردازش معنایی واژگان با استفاده از روش پتانسیل های وابسته به رویداد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 9-20]

ک

  • کشمیرشکن، مهدیه بهبود مهارت های عصب روان شناختی دانش آموزان دارای اختلال در بیان نوشتاری با استفاده از برنامه راهنمای جمله فلپس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 21-32]

گ

  • گلمکانی، محمدرضا اثر عینیت و هیجان در پردازش معنایی واژگان با استفاده از روش پتانسیل های وابسته به رویداد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 9-20]

ل

  • لطفی، علیرضا کارکردهای نوروپسیکولوژیک بیماران بهبودیافته از کووید-19 ، مقایسه با جمعیت سالم [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 37-49]

م

  • مرادی، آسیه اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر واقعیت مجازی بر بهبود تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 8، شماره 30، 1401]

  • مشتاقی، نیما اختلال گفتمان در سالمندان مبتلا به آلزایمر : رویکرد عصب شناسی زبان [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 21-39]

  • مصطفائی، علی تاثیر بازی های توجهی در تحکیم حافظه حرکتی و کنترل مهاری کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 51-67]

  • مقدم زاده، علی تاثیر مداخله ذهن آگاهی بر استرس ادراک شده و سطوح ایمنوگلوبین A درکشتی گیران نخبه طی دوره رقابت [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 25-34]

  • ملازاده، جواد اثر القاء عاطفه مثبت و منفی بر ناقرینگی پیشانی و خلفی امواج آلفا مغز در افراد با سیستم های مغزی رفتاری بالا و پایین [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 90-20]

  • مهدیخانی، ملیحه مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی و تن‌آرامی بر کارکردهای اجرایی در افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس (ام ‌اس) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 83-92]

  • مهرصفر، امیر حسین تاثیر مداخله ذهن آگاهی بر استرس ادراک شده و سطوح ایمنوگلوبین A درکشتی گیران نخبه طی دوره رقابت [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 25-34]

  • موحدی، یزدان مقایسه رنگ قرمز و آبی در فرکانس‌های مغزی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 65-72]

ن

  • ناظم زادگان، غلامحسین ثأثیر تمرین عصبی- روانی دلاکاتو بر تبحرحرکتی دانش‌آموزان فلج مغزی اسپاستیک [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 29-36]

  • نیری، ،مهدی کارکردهای نوروپسیکولوژیک بیماران بهبودیافته از کووید-19 ، مقایسه با جمعیت سالم [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 37-49]

  • نیرومند، محدثه اثربخشی توانبخشی شناختی با استفاده از نرم افزارکاپیتان لاگ بر کارکردهای اجرایی در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 73-82]

  • نصرت آبادی، مسعود ارتقای کارکردهای اجرایی در کودکان پیش‌دبستانی؛ ساخت و روایی‌یابی یک برنامه مبتنی بر داربست مادری [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 51-63]

  • نعامی، اشواق هنجاریابی آزمون جستجوی دیداری کودکان [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 55-64]

  • نوروزی همایون، محمدرضا مقایسه اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه‌ای و تحریک مغناطیسی فرا جمجمه‌ای مکرر بر حافظه کاری، تکانشگری و رفتارهای آسیب به خود در افراد مبتلا به شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 9-24]

و

  • وثوق، امیر صالح مقایسه اثربخشی نوروفیدبک و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سازگاری اجتماعی، سازگاری هیجانی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 33-48]

ه

  • هادیان فرد، حبیب اثر القاء عاطفه مثبت و منفی بر ناقرینگی پیشانی و خلفی امواج آلفا مغز در افراد با سیستم های مغزی رفتاری بالا و پایین [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 90-20]

  • همایون نیا فیروزجاه، مرتضی تأثیر بازی‌های رایانه‌ای و بازی‌های حرکتی بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 39-49]

ی

  • یزدانبخش، کامران اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر واقعیت مجازی بر بهبود تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 8، شماره 30، 1401]